شماره نهم فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال

,
شماره نهم فصلنامه هویت دیجیتال

شماره نهم فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال با محوریت هویت دیجیتال در صنایع بانکی و پرداخت برای فصل پاییز سال ۱۳۹۹ طرح‌ریزی و تهیه شده است.

شماره نهم فصلنامه هویت دیجیتال

مروری بر محتوای شماره نهم فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال

سرمقاله شماره هشتم با موضوع مروری بر روندهای کلان فناوری در سال 2021 با رویکرد هویت دیجیتال به رشته تحریر در آمده است.

این شماره از فصلنامه در بخش چالش‌های هویت دیجیتال در ایران، چالش های هویت دیجیتال در نظام بانکی، مالی و پرداخت را بررسی نموده است. بخش رویکردها به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در احراز هویت از راه دور اختصاص داده شده است. همچنین در سایر بخش‌های فصلنامه مباحث زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

    •  رویداد مجازی هفته هویت آسیا؛
    • آیین‌نامه عملی PAS 499؛
    • راهکار احراز هویت TUPAS؛
    • معرفی کتاب واژه‌نامه تخصصی مدیریت هویت و دسترسی؛
    • بررسی فعالیت‌های انجمن جهانی اقتصاد در حوزه هویت دیجیتال؛
    • معرفی وب‌سایت SecureIDNews؛

بررسی شرکت‌ها و راه‌حل‌های داخلی

بخش بررسی شرکت‌ها و راه‌حل‌های داخلی از شماره پنجم به محتوای فصلنامه اضافه شده است. شرکت برهان در این بخش به بررسی بی‌طرفانه شرکت‌ها و راه‌حل‌های داخلی مدیریت هویت و دسترسی فعال در زیست‌بوم هویت دیجیتال ایران می‌پردازد. در این شماره طی مصاحبه‌ای با جناب آقای دکتر نورالدینی به بررسی سامانه احراز هویت امتا و آینده پیش روی این سامانه ملی پرداخته شده است.

کاربران گرامی برای دانلود این شماره از فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال می‌توانند با صرف ۳۰ ثانیه زمان جهت ثبت نام به دانلود رایگان این محصولات مبادرت نمایند. همچنین برای دانلود این شماره از فصلنامه، می‌توانند با مراجعه به صفحه محصولات یا از طریق کلیک بر روی لینک زیر اقدام نمایند.

برای دسترسی به این محتوا لطفاً به حساب کاربری خود وارد شوید