شماره پنجم فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال

,
فصلنامه هویت دیجیتال شماره پنجم پاییز-98

محتوای شماره پنجم فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال با محوریت مباحث تکمیلی و تخصصی مربوط به احراز هویت دیجیتال و مباحث عمومی مدیریت هویت و دسترسی با تمرکز بر استانداردها، اسناد بالادستی، معماری‌ها و مدل‌های هویت دیجیتال طرح‌ریزی و تهیه شده است.

فصلنامه هویت دیجیتال شماره پنجم پاییز-98

در این شماره از فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال به مباحثی چون مقدمه‌ای بر وضعیت هویت دیجیتال کشور، واژه‌های مربوط به احراز هویت؛ انواع و اقسام آن، چالش‌های هویتی در تغییرات ژنتیکی آینده، افزایش امنیت تعریف شده با هویت، گزارشی از کنفرانس دنیای هویت مصرف‌کننده ۲۰۱۹ اروپا، بررسی راه‌حل هویتی شرکت اوراکل، بررسی راه‌حل هویتی شرکت آتین، بررسی چارچوب هویت دیجیتال مورد اعتماد و آژانس تحول دیجیتال استرالیا، نکاتی در باب پیاده‌سازی مدیریت هویت و دسترسی، معرفی وب‌سایت Solution Review، تقویم رویدادهای مهم حوزه هویت دیجیتال تا پایان خرداد ۱۳۹۹، معرفی دوره آموزشی هویت دیجیتال موسسه پیشروان دیجیتال، بررسی مقاله‌ای داخلی با عنوان لب‌خوانی به ‌عنوان یک روش جدید برای احراز هویت و معرفی کتاب مدیریت هویت دیجیتال؛ فناوری‌ها و چارچوب‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: مدیریت هویت و دسترسی

بخش‌های جدید فصلنامه

بخش بررسی شرکت‌ها و راه‌حل‌های داخلی از شماره پنجم فصلنامه هویت دیجیتال به محتوای فصلنامه اضافه شده است. این بخش همان‌طور که از عنوان آن مشخص است به بررسی شرکت‌ها و راه‌حل‌های داخلی به‌صورت بی‌طرفانه می‌پردازد و در این شماره از فصلنامه به‌عنوان اولین شرکت، به بررسی راه‌حل مدیریت هویت و دسترسی شرکت آتین پرداخته شده است. توضیحات تکمیلی پیرامون این محصول را می‌توانید در شماره پنجم این فصلنامه مشاهده نمایید.

کاربران برای دانلود فصلنامه‌ها می‌توانند با صرف ۳۰ ثانیه زمان جهت ثبت نام به دانلود محصول مبادرت نمایند. همچنین لازم به ذکر است که شرکت برهان تا اطلاع ثانوی تصمیمی برای دریافت مبلغ فصلنامه‌ها ندارد.

کاربران برای دانلود این شماره از فصلنامه، می‌توانند با مراجعه به صفحه محصولات یا از طریق کلیک بر روی لینک زیر اقدام نمایند.

برای دسترسی به این محتوا لطفاً به حساب کاربری خود وارد شوید