وبینار استقرار نظام مدیریت هویت دیجیتال در بانک‌ها

,
وبینار استقرار نظام هویت دیجیتال در بانک‌ها

وبینار استقرار نظام مدیریت هویت دیجیتال در بانک‌ها به عنوان ششمین رویداد از سلسله وبینارهای مدیریت هویت دیجیتال برگزار می‌شود. بانکداری نوین در حال رویایی با مفهومی به نام هویت دیجیتال است. همچنین اتفاقات اخیر اهمیت این مهم را در نگاه بانکی افزایش داده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده می‌توان به این نتیجه رسید که بانک برای تضمین امنیت در کسب‌وکار خود نمی‌تواند به راهکارهای امنیتی اکتفا کند. آنچه که به عنوان راهکار مکمل در بانک نقش دارد و بانک‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از آن  امنیت، مدیریت ریسک، بهبود تجربه مشتری و … را محقق کند، راهکارهای مدیریت هویت دیجیتال و دسترسی است. در همین راستا به نظر می‌رسد استقرار نظام مدیریت هویت و دسترسی در بانک می‌تواند برای غلبه بر چالش‌های این حوزه سودمند باشد.

نظام مدیریت هویت دیجیتال

جزییات وبینار

در راستای بررسی نقش مدیریت هویت دیجیتال در صنعت بانکی، یک رویداد آنلاین با عنوان “وبینار استقرار نظام مدیریت هویت دیجیتال در بانک‌ها” در روز شنبه مورخ 27 شهریور ماه 1400 از ساعت 12:00 الی 13:00 برگزار خواهد شد. این رویداد ششمین رویداد از “سلسله وبینارهای مدیریت هویت دیجیتال” است که به همت شرکت برهان(راهبران هویت مجازی آینده) و با همکاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌گردد. میهمانان ششمین وبینار آقای مهندس سید محمد حسینی، مدیر اداره امنیت در معاونت فناوری اطلاعات بانک سینا و آقای دکتر هاتف رسولی، مدیرعامل شرکت برهان هستند. در این رویداد استقرار نظام مدیریت هویت دیجیتال و بهره‌مندی از مزایای آن در بانک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: وبینار پنجم – احراز هویت در صنعت بانکی

از علاقه‌مندان به حوزه هویت دیجیتال دعوت می‌شود تا در این رویداد ما را همراهی نمایند. برای شرکت در وبینار استقرار نظام مدیریت هویت دیجیتال در بانک‌ها بر روی لینک زیر کلیک بفرمائید یا گوشی خود را مقابل کد QR قرار دهید.

وبینار هویت دیجیتال

https://b2n.ir/borhanid1

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از رویدادهای شرکت برهان در حوزه مدیریت هویت دیجیتال فرم ثبت‌نام را تکمیل نمایند.

اطلاع‌رسانی در مورد رویدادها

نام
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *